Saturday 21 April 2012

Sembang-sembang Pagi Part 1

Bismillahirrahmanirrahim....=)

Alhamdulillah & syukurku padaMu sentiasa mengiringi hati ini....

topik pagi ni masa sarapan dgn bulat psl 'hantaran'...hehehe manarik??? jom kita lyn.....

bulat : aku nnt time kahwen je nk hantaran....tunang cincin cukuplah....
chinta : aku klu tunang nnt nk telekung & al-quran je...
bulat : biasanya al-quran ni masa kahwen kite mnx...
chinta : pepandai je ko ni..2 smua adatlah....uhuhu aku nnt mse khwen nk mnx al-quran yg hbs dibaca bakal suami aku...aci?hehehe
bulat : de sbb org mnx cm 2...sbbnye al-quran 2 akan jd tanggungjawab suami ko lps ko dgn die khwen nnt...
chinta : ???????
bulat : cmni...tanggungjawab 2 mknenya tanggungjawab suami ko mengajar ko baca al-quran smpai ko khatam selama ko dgn die....
chinta : besar sungguh tanggungjawab bakal suami aku nnt.....(dlm hati)


p/s : the moral story kt cni carilah bakal suami yg blh membimbing kita menuju ke jln yg diredhaiNya supaya kita sama2 menikmati kemanisan & kenikmatannya....InsyaAllah...=)


No comments:

Post a Comment