Saturday 21 April 2012

.....janji

Bismillahirrahmanirrahim pembuka bicara...

Asslmualaikum....=) Alhamdulillah dgn nikmat kurniaanNya....

'Ya Allah, jika sakit yg Kau turunkan kepadaku ini adalah bertujuan utk menghapuskan dosa2ku yg lalu...aku redha Ya Allah & begitu juga sebaliknya....aku yakin dengan ketentuanMu, aku pasrah atas segalanya Ya Allah...Kau kurniakanlah kekuatan kpd ku untuk aku menghadapi hari2 yg akan dtg dgn tabah, sabar & kuat....semoga aku semakin kuat & kuat utk menghadapinya'.......amiiinnnnnnn

terima kasih utk sahabat2 (bell, bulat & ain) & abg (stap fazli) yg tidak berhnti memberi nsht kpd diri ini & terima kasih sbb menyedarkan dri chinta...terima kasih juga utk harizan...kata2mu smlm btl2 membuatkan hati ini tersentap...akhir sekali utk sjn saharizam...terima kasih bnyk stap...=)

disini saya Nur Atiekah bt Muhamad Azmi..no ic 891218065766..berjanji bahawa semalam 20hb April 2012 adalah kali terakhir saya berkawad...insyaALLAH mudah2an sudah tertulis yg terbaik utk kesihatan diri chinta ini...doakan ye...=)

No comments:

Post a Comment