Wednesday 18 April 2012

....='(

Ya Allah, aku ingin menangis lagi.......=( mengapa 'itu' berlaku lagi? 'itu' yang membuat aku mengalami saat-saat yang paling aku tak suka.....Ya Allah, dengan aku menangis ini dapat membuatkan hati ini tenang aku redha Ya Allah & klu dengan menangis juga membuatkan hati ini kembali mengalami rasa2 itu aku juga redha Ya Allah.....aku yakin dengan ketentuaanMu....ketentuan yang bakal membawa aku ke lembah yang diredhaiMu.....Ya Allah, jika ianya baik utk aku, agama aku, keluarga aku, sahabat2 aku Kau dekatkanlah kami tp jika ianya tidak baik maka kau jauhkanlah kami.....jauhkan ia dari aku terus, terus & terus mengalami 'itu'.....Ya Allah, permudahkanlah juga urusan aku dalam menghadapi hari-hari yg akan dtg...supaya hari2 aku bakal membawa keberkatan kepada aku, keluarga aku & sahabat2 aku.....insyaAllah amiiinnn

No comments:

Post a Comment