Friday 18 November 2011

Mengarut part 1

Time2 cmni mmg aku suka mengarut...mengarut merupakan hobi aku dikala aku kebosanan dan keserabutan...=) hahaha bosan?? serabut?? 2 perkara yg sememangnya selalu menghantui diri aku bila semua housemate n roomate aku pergi 'dating'...uhuhu ntah la knp sejak akhir2 ni ssh utk aku 'berdating'...mgkinkah katil dan bantalku merajuk?? erm, biarlah...aku x kesa pn klu katil n bantal aku tue nk merajuk sekalipn sbb skrg aku dh de teman baru utk berdating...sejujurnya aku suka dgn teman baru aku ini...melaluinya aku merasai nikmat-nikmat keindahan berdating tue...hihihi terima kasih kpdMU kerana membenarkan aku berdating dgnMU...kenikmatan yang aku dpt melaluiNya memang x dpt ditandingi oleh sesiapa pun...maaf kpd awk...bkn sya menduakan awk tp sya cuba mencari sesuatu yg lebih baik utk kegunaan @ keperluan kita satu hari nnt...insyaALLAH...=) jujur sya nk bgth awk yg sya sygkn Dia lebih dr sya sygkn awk...sya rindukn Dia lebih dr sya rindukan awk dan sya cintakan Dia lebih dr sya cintakan awk...sya hrp awk dpt menerimanya dgn hati yg tenang...sya th awk mesti fhm keadaan kita skrg ni kn...=) terima kasih kerana memahami sya...erm, ok la berbalik kpd bhgian mengarut...knp tah tbe2 aku terasa cm nk pukul org je...mgkin sbb dh bnyk sgt bnd yg aku smpn dlm hati ni kot...Ya Allah dugaan kali ini btl2 mengajar aku erti ketabahan dan kesabaran...kesabaran?? walaupn blm sepenuhnya aku menguasai 'ilmu' kesabaran ni tp aku akan cuba utk mempelajarinya krn Allah syg akn org2 yg sabar...ya, aku mengaku bhw aku bknlah dilahirkn dgn sikap ini tp aku akn cuba krn aku perlu berkorban utk meraih cinta & syg drNya...Alhamdulillah bulat, bell, ain & awk sndri bnyk mengajar aku erti kesabaran ini...insyaALLAH suatu hri nnt kalian akn lihat hasilnya...hihihi aku rasa smpai cni je utk waktu ni...nnt klu aku mengarut bnyk rsau esok2 aku xde point nk mengarut...hihihi pe2 pn terima kasih semua...syg sgt kt kamu...asslmualaikum              

No comments:

Post a Comment