Sunday 20 November 2011

'Dia Tercipta Untuk Aku'

Ayt ni sbnrnya aku dh lupa dh...kali terakhir aku ingat pun mgkin sethun yg lps tp tbe2 kata2 2 terngiang2 kt telinga ni...hahaha tujuan aku bkn utk bercerita kisah lama tp tujuan aku disini adalah utk memberitahu bahawa setiap apa yg berlaku dlm hdup kita semuanya dah tertulis...kita hanya merancang & Allah itu juga merancang...sebaik2 perancang adalah Allah s.w.t...=) aku nk tegaskan disini utk dia yg pernah sakiti hati ini yang kata2 kau x blh pkai la bai...hahaha maaf la ye...aku bukan nk gelakkan kau tp aku rasa firasat kau x betul & x tepat...sekarang ini insan yg kau cakap yg mmg tercipta khas utk kau 2 akan bernikah dgn org lain...utk Siti Khadijah 'selamat pengantin baru'...semoga kamu bhgia disamping suami yang tersyg & semoga menjadi isteri yang solehah...insyaAllah aminnn...=) utk kau pulak 'belajar lah terima hakikat & mudh2an kau akn berjumpa dgn insan yg sememangnya dh tertulis utk kau...the moral storynya adlah setiap apa yg berlaku & setiap perkara yg bakal berlaku semuanya sudah diaturkan...kita sebgai hambaNya hanya mampu berdoa memohon yg terbaik utk diri kita...insyaALLAH aminnnn =)

No comments:

Post a Comment